5 najgorszych i najlepszych trendów na wiosnę/lato 2017

37 Comments



Hej. Nie było mnie tu ostatnio, nie wiedziałam co napisać. Ostatnio to ja wg. nic nie wiem :P. Np.

gdzie iść do szkoły XD. Tak, jak wiecie, albo raczej nie wiecie, piszę w tym roku egzaminy

gimnazjalne. Od razu po Wielkanocy. Wróciłam wczoraj  z Drogi Krzyżowej i tak sobie

uświadomiłam, że już koniec marca i wszystko pewnie minie tak szybko, że zaraz będzie koniec

roku. A ja nie wiem czy to dobrze.

Zaczęła się wreszcie wiosna, wiosna = zakupy, więc dzisiaj dla odmiany, lista 5  trendów, które nie

przypadły mi do gustu i 5 moich ulubionych.

*Oczywiście to tylko moja opinia, która też może się w przyszłości zmienić*.

1. Klapki z futerkiem





W tej liście zdecydowanie będą rządzić buty. Klapki z futerkiem niektórzy lubią, inni nie, ja 

zaliczam się do 2 grupy. Po prostu mi się nie podobają, futerko + lato, jakoś mi się to nie łączy. Nie 

widziałam też żadnych ładnych stylizacji z nimi :/.

2. Mokasyny z futerkiem




Kolejne buty z futerkiem, inspirowane tymi Gucci. Bez futerka są ok, ale z, jak dla mnie okropne :P.


3. Buty z zaznaczoną ,,skarpetą''





                             
To nie jest nic wielkiego, ale jednak zawsze wybieram botki bez tego odznaczenia, wolę po prostu 

gładkie ;).

4. Podkreślone ramiona


http://www.elle.pl

Poduszki, prostokątne ramiona nie przypadły mi do gustu. Zależy to też od typu sylwetki, ja na 

pewno nie będę  nosić tego typu rzeczy.


5. Spodnie z dziurami na pośladkach





http://weheartit.com/

Myślałam, że tego nie trzeba komentować i tak naprawdę nikt w takich spodniach nie chodzi, ale

widziałam pytania gdzie można takie kupić. Uważam, że to już duża przesada, zresztą jak w tym

usiąść na ławce, przystanku itp.


Chciałam zakończyć tą listę, ale było by tak smutno, więc jeszcze 5 moich ulubionych trendów. Nie 

zaskoczę was, większość już widzieliście....no, ale w końcu ulubieni.

1. Falbany

W tym roku też z nami będą i bardzo dobrze ;).

                                                                        https://www.facebook.com/MAFFASHION.official





2. Chockery i aviatorki/okrągłe okulary





3. Ciekawe, jeansowe kurtki/ramoneski





4. Hafty roślinne





5. Kabaretki

Tylko tak teraz noszę spodnie z dziurami :P.




To już wszystko.

Jakie są  wasze ulubione trendy, a których nigdy nie założycie?

Co z tych rzeczy wam się podoba?

Jakich innych trendów nie lubicie?


Rączki w górę osoby, które w tym roku piszą egzaminy ;).

Rączki w górę starsi, dajcie znać czy poszliście do technikum czy liceum, na jaki profil i czy  się

podoba ;).

Udanego weekendu wam życzę :*.





You may also like

37 komentarzy:

  1. Ja nie sugeruję się modą. Zazwyczaj wybieram te rzeczy, które mi się podobają i nawet mogą być z przed dwóch sezonów. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hafty. Jest to zdecydowanie mój must have na teraz :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się z kolei bardzo podobają klapki z futerkiem aczkolwiek nie wiem czy sama w lecie bym się odważyła takowe ubrać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam identycznie jak ty :) Klapki z futerkiem to dla mnie totalna klapa :) A hafty, falbany i kabaretki to hit :) Do ulubionych dodałabym tylko pastele! :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te trendy, które Ci się nie podobają mi też nie przypadły do gustu. Tragedia! A te, które pokazałaś jako ulubione też mi się podobają. No może kabaretki troche mniej ale ze spodniami wyglądają świetnie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtki jeansowe to świetny trend <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie te spodnie z dziurami na tylku to tak jak by ktoś nie miał kasy na nowe spodnie, tylko w rozdartych chodziłXD do czego ten świat zmierza... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię tych samych trendów :D z tych co mi się podobają są zdecydowanie falbanki i hafty ♥
    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  9. te spodnie z dziurami na pośladkach to jakaś masakra, nie wiem jak można w czymś takim chodzić :/
    klapki z futerkiem są ładne ale niepraktyczne
    uwielbiam kabaretki i motyw róży <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie futerkowe akcenty są teraz modne. I o ile podobają mi się pompony przy torebkach o tyle te klapki i mokasyny to dla mnie jakieś nieporozumienie :D Botki też wolę gładkie ;) Ja mam wystarczająco szerokie ramiona, nie muszę ich dodatkowo podkreślać :D Jak zobaczyłam te spodnie z dziurami to aż się zaśmiałam :D To wygląda jakby komuś spodnie pękły na d... :D A jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju naszywki i hafty (szczególnie te kwieciste) to jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre trendy bardzo mi się podobają! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre trendy są super ale niektóre to żenada jak na przykład spodnie z dziurami na pośladku czy kapcie z pomponami ;/ Nie podoba mi się ale no kwestia gustu.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja słyszałam, że modne też będą mocno nasycone kolory, ale ja się chyba z tego nie cieszę.
    Też piszę egzaminy, a jak masz problem z wyborem szkoły to mam wpis na blogu o tym.
    anywayk.blogspot.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam zawsze się mylę XD
      anywayk.blogspot.com

      Usuń
  14. Zgadzamy się z Tobą, jednak nam podoba się pierwsza propozycja :D Bardzo ciekawy wpis ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie się pod tym podpisuję :) Jedynie nie wiem gdzie zakwalifikować kabaretki. Są spoko na kimś, jednak ja ich bym nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak se pacze i pacze iii... nic mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z większością się zgadzam, jednak hafty kwiatowe i falbany nie przypadły mi do gustu. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. kurczę punkt numer pięć jakoś mi nie odpowiada, dziury na pośladkach jakoś tego nie widzę :p Ale kabaretki to uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te futrzane klapki to masakra, a mokasyny z futerkiem wyglądają jak dziobaki :D
    Te podkreślone ramiona wyglądają strasznie...

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Botki są super :D Nie chodzi mi o ich długość, wolę inną, ale o inność obcasa :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Te buty z futrem to niezła porażka

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post! Mnie się akurat buty ze skarpetą podobają, bo to jest styl lat 60'tych, a ja kocham retro. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie mój ulubiony trend to hafty kwiatowe i kabaretki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ani klapki z futerkiem a tym bardziej nie mokasyny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fun fashion ideas, thanks!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  26. Jedyna rzecz, z którą nie mogę się zgodzić są hafty i naszywki (ok, to 2 rzeczy, haha). To jakoś nie mój styl :) Za to kabaretki uwielbiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany te dziury na pupie to już przesada, w życiu bym nie założyła takich spodni :D Podkreślone ramiona nie na moją sylwetkę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Większość trendów mi się nie podoba... :D Jeżeli chodzi o falbany to lubię :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Trudno powiedzieć czego nigdy nie założę, bo w ciągu ostatnich kilku lat zdałam sobie sprawę, że wiele może się zmienić. Na aktualną chwilę nie podobają mi się buty Gucci z futerkiem, tak jak napisałaś - bez są ok, z nim totalnie mi się nie podobają. Te spodnie z dziurami na tyłku też raczej nie bardzo. Jeansowe kurtki, roślinne naszywki/hafty, falbanki czy kabaretki - jestem w stu procentach na tak!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeansowe kurtki, naszywki i kabaretki to naprawdę świetny trend. W ostatnim czasie jedne z lepszych :)
    Co do rzeczy, które Ci się nie podobają. Hm, mi też żadna z tych rzeczy nie przypadła do gustu. Totalnie nie mój styl. A futerko i lato - kto to wymyslił...

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podpisuję się rękami i nogami pod listą, która nie przypadła Ci do gustu, cała 5tka mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie Twoje trendy również mi przypadły do gustu :) Klapki z futerkiem i botki również mi się podobają, mokasyny to przesada oraz jeansy z dziurami na pośladkach również uważam za przesadę.
    Pozdrawiam Cię moja imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mamy podobny gust :) Bardzo podobają mi się rzeczy, które wybrałaś. Zastanawiam się nad kupnem kabaretek.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mamy tych samych ulubieńców! :)
    Pozdraiwam
    http://blondynkainaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy